Den nya dekoren skall uttrycka "sophisticated simplicity" enligt Heineken.
Faktum är att första gången undertecknad såg denna burk, trodde jag att det var ett feltryck, där vissa färger hade fallit bort.. men så var det inte ! Riktigt snygg - när man vant sig !
Om man står ut med Heinekens marknadsföringsfluffiga engelska, så är det intressant att läsa om hur tankarna gick när man tog fram denna dekor :
"The new design includes two immediately obvious features: the prominence of silver aluminium and the bold red star, which inspires the name. “The visibility of the aluminium material creates a fresh, masculine look and an open character. By showing off the packaging material, we underline that we have nothing to hide. Bare aluminium also looks fresh and thirst-quenching when you take the can out of the fridge,” says Mark. “The red star is one of Heineken’s most important visual symbols and has always been part of the brand identity. We’ve made it larger and more visible so it really stands out to consumers.”
There are also subtle design touches. “For example, we redefined the green racetrack emblem on the packaging, taking out the white centre, to give it a sense of transparency,” he says."
Härunder en internationell reklamskylt för den nya dekoren :Upptäcktsdatum : 2014 05 12
Burktillverkare : REXAM
Bryggeri : Spendrups Bryggeri
Storlek : 50 cl
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar